marka

IKEA wprowadza do sprzedaży zabawkę zaprojektowaną przez 9-latka z Białegostoku

Dochody ze sprzedaży pluszaków zostaną przeznaczone na cele charytatywne. Kolekcja IKEA SAGOSKATT właśnie trafiła do sklepów.

Nowa, limitowana edycja maskotek SAGOSKATT dostępnych w sklepach IKEA inspirowana jest dziecięcymi rysunkami.

To jeden z elementów programu charytatywnego 'Zabawa to poważna sprawa', która wspiera prawa wszystkich dzieci do zabawy, uczenia się i rozwoju.

W ramach tej kampanii IKEA przekazuje dochód ze sprzedanych maskotek na lokalne cele społeczne – także w naszym kraju.

ik1

Kolekcja SAGOSKATT składa się z 10 maskotek, które powstały na podstawie obrazków stworzonych przez laureatów konkursu rysunkowego. Na konkurs przyszło aż 70 tys. prac, w tym 4 tys. z Polski.

Wśród 10 najlepszych rysunków, na podstawie których powstały maskotki, jest też sympatyczny pająk autorstwa 9-letniego Huberta z Białegostoku.

To nie pierwszy raz, kiedy do sprzedaży w IKEA trafiają maskotki na podstawie dziecięcych rysunków. Po raz pierwszy jednak autorem projektu jest dziecko z naszego kraju. Pozostałe pluszaki zaprojektowane zostały przez dzieci z Niemiec, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Stanów Zjednoczonych, Bułgarii, Rosji, Japonii, Korei Południowej, Austrii i Australii.

ik2
ik4
ik5
ik6
ik7
ik8
ik9
ik10
  • kup