marka

Nigdy nie ma cię w domu, kiedy dzwoni kurier? Volvo znalazło rozwiązanie

Oto nowy sposób na problemy z kurierami, który zaproponowała szwedzka marka.

Każdy z nas pewnie niejednokrotnie słyszał w słuchawce głos kuriera pytającego, czy jesteśmy w domu. Jeśli akurat byliśmy gdzieś indziej, z reguły pojawiały się problemy i paczka docierała do nas z dużym opóźnieniem. Nowa usługa Volvo sprawia, że te sytuacje raczej się nie powtórzą.

Dzięki Volvo In-car Delivery przesyłki kurierskie trafiają bezpośrednio do samochodu.

System Volvo On Call umożliwia zamawianie przesyłki do samochodu, ponieważ kurier zyskuje jednorazowy dostęp do naszego auta.

incar 1

Cały proces jest niezwykle prosty. Towar zamawiany jest online. Następnie wybieramy czas i miejsce dostawy. Dostarczenie towarów potwierdzone zostaje poprzez SMS lub e-mail. Warto podkreślić, że wszystkie zamówione produkty są ubezpieczone.

Sieć dostawców jest póki co niewielka, jednak Szwedzi obiecują, że będzie się rozszerzać.

Usługa dostępna jest między innymi w niedawno zaprezentowanym Volvo XC40.

incar 3
  • kup