rynek

Wybrano najpopularniejszy kolor na świecie. Zobacz, jak wygląda we wnętrzach

Ludzie żyjący w świecie targanym przez wojny i niepokoje społeczne pragną spokoju, który jest symbolizowany przez ten kolor - komentuje redaktor naczelna Viewpoint Colour Magazine.

GF Smith, globalny lider w produkcji papieru, zlecił przeprowadzenie międzynarodowego badania, którego celem miało być ustalenie najpopularniejszego koloru na świecie.

Wyniki tysięcy ankiet wypełnionych w sieci wskazały na tzw. kolor morski (znany też jako turkusowy, zielonomodry lub cyraneczka).

Kolor w języku angielskim nosi nazwę Marrs Green, od nazwiska osoby, która jako pierwsza go wskazała, czyli Annie Marrs. Przypomina on jej krajobraz rodzinnych stron - falujące wzórza Szkocji, o głębokim odcieniu zieleni z domieszką błękitu.

Źródło: Twitter

Eksperci od kolorów uważają, że sukces tej barwy bazuje na preferencjach osób, które pragną żyć w zgodzie z naturą, ale we współczesnym, zurbanizowanym i zdigitalizowanym świecie, odczuwają jej deficyt.

Ludzie, żyjący w świecie targanym przez wojny i niepokoje społeczne, pragną spokoju, który jest symbolizowany przez kolor zielony - twierdzi Caroline Till, redaktor naczelna Viewpoint Colour Magazine.

Zwycięstwo koloru morskiego zostało ogłoszone w Hull, tegorocznej stolicy kultury Wielkiej Brytanii, w bardzo niecodzienny sposób - z nieba posypały się papierowe samolociki wykonane z papieru w tym odcieniu zieleni.

Zwycięstwo koloru morskiego zostało ogłoszone w bardzo niecodzienny sposób - z nieba posypały się papierowe samolociki wykonane z papieru w tym odcieniu zieleni. Zwycięstwo koloru morskiego zostało ogłoszone w bardzo niecodzienny sposób - z nieba posypały się papierowe samolociki wykonane z papieru w tym odcieniu zieleni.

Jak przystało na najpopularniejszy kolor świata, na rynku oczywiście są już dostępne produkty w tym odcieniu. Z okazji ogłoszenia w Hull otwarto też pop-up store, w którym można kupić produkty takich marek, jak Tokyo Bike czy Anglepoise, w tym kolorze. Poniżej możecie zobaczyć jak Marrs Green prezentuje się we wnętrzach.

W Hull otwarto pop-up store, w którym można kupić produkty takich marek, jak Tokyo Bike czy Anglepoise, w kolorze Marrs Green. W Hull otwarto pop-up store, w którym można kupić produkty takich marek, jak Tokyo Bike czy Anglepoise, w kolorze Marrs Green.
Marrs Green
marrs green
marrs green
Źródło: Google Images
Marrs Green
Źródło: Blogspot

Do kuchni w kolorystyce Marrs Green najlepiej nadaje się sprzęt AGD do zabudowy, który nie burzy spójności wnętrza.

marrs green
  • samsung

Lodówkę do zabudowy Samsung docenią miłośnicy designu, którzy z łatwością dopasują ją do swojej wymarzonej kuchni.

Choć z zewnątrz tego nie widać, linia do zabudowy została też wyposażona w wiele zaawansowanych rozwiązań, które zadowolą miłośników kuchennych eksperymentów. Technologia pełnego No Frost eliminuje powstawanie wewnątrz urządzenia szronu, dzięki czemu nie potrzebne jest czasochłonne rozmrażanie lodówki. Twin Cooling Plus™ to system, dzięki któremu żywność dłużej zachowuje świeżość i apetyczny wygląd. Technologia Space Max z kolei zwiększa pojemność, zachowując jednak takie same wymiary zewnętrzne urządzenia. Samsung zadbał również o nowoczesny design i estetykę wykończenia. Srebrny wyświetlacz i półki z hartowanego szkła z metalowym wykończeniem idealnie komponują się z metalowym panelem, który eliminuje wahania temperatury wewnątrz urządzenia.

samsung