markamedia

Schronisko dla kotów prosi na Facebooku o pomoc. Komentarz marki Bosch 'pozamiatał'

'Bosch pozamiatał!' – tak komentuje reakcję PR-owców marki Bosch Michał Sadowski z Brand24. Ten i wiele innych, niezwykle pozytywnych komentarzy pojawiło się po tym, jak marka odpowiedziała na apel jednego ze schronisk.

Na profilu Facebook-owym schroniska Koci Azyl pojawił się apel o pomoc – 'Potrzebna jest pralka, karma dla kotów i dobre serca, które zechcą wesprzeć czworonogi. Sytuacja jest poważna, bo jak zawsze przed wakacjami porzucanych zwierząt przybywa, a z nimi pojawiają się wielkie potrzeby.' W dyskusji bierze udział wiele miłośników czworonogów, ale jeden komentarz zgarnął całą uwagę. W dzień po opublikowaniu posta, swoją pomoc zadeklarowała marka Bosch, oferując znacznie więcej, niż mogła spodziewać się tego fundacja.

Bosch Home poinformował, że koty dostaną nie tylko nową pralkę i żywność, ale też specjalny odkurzacz, a w ramach wolontariatu pracownicy chętnie przyjadą pomóc w drobnych pracach, których wymaga schronisko.

koci
kot

Ta spontaniczna reakcja marki spotkała się z entuzjastycznym odbiorem użytkowników Facebooka, których wzruszył gest producenta. Na temat akcji wypowiedziały się też osoby związane z branżą marketingową.

Zarówno Jacek Kotarbiński (ekonomista) jak i Michał Sadowski (CEO i założyciel Brand24) przyznali, że zaangażowanie marki jest świetnym posunięciem, jeśli chodzi o zbudowanie jej pozytywnego wizerunku.

- Monitoring Internetu to narzędzie, które nie tylko pomaga nawiązać bliskie relacje z odbiorcami, ale także stało się metodą dla prezentowania społecznej odpowiedzialności biznesu. Bosch kolejny raz pokazał, że realne zaangażowanie w social mediach buduje pozytywny odbiór marki - pisze na swojej stronie NowyMarketing Jacek Kotarbiński.

Trudno nie przyznać mu racji - komentarze pod zdjęciem kotów ze schroniska jednoznacznie wskazują, że Bosch może liczyć na wzrost zainteresowania ich produktami.

michal
bosch
  • best of polska mafa
  • kupprenumerata