markamedia

Bart Pogoda wyreżyserował klip promujący limitowaną kolekcję IKEA PS 2017

Udało się nam połączyć trzy różne światy: design, muzykę oraz film - komentuje znany fotograf i operator.

Nad IKEA PS 2017 pracowało w sumie siedemnastu projektantów z całego świata, a wśród nich Maja Ganszyniec. Mieli oni odpowiedzieć na nowe potrzeby mobilnego społeczeństwa, które często zmienia miejsce zamieszkania.

Specjalną kolekcję tworzy w sumie ponad 50 funkcjonalnych produktów dla zaprojektowanych dla ludzi, którzy cenią sobie wolność, niezależność oraz życie po swojemu.

Wśród nich jest m.in. składana sofa, która może wisieć na ścianie, poduszka zmieniająca się w kołdrę lub samonawadniająca się doniczka, która zadba o rośliny, kiedy właścicieli nie ma w domu przez dwa tygodnie. Ważnym elementem kolekcji są też tekstylia. Koce, narzuty, maty, poduszki i śpiwory pozwalają bowiem na łatwe zmienianie przestrzeni wokół siebie i sprawiają, że nasze otoczenie staje się przytulniejsze. Wybrane elementy kolekcji IKEA PS 2017 możecie zobaczyć tutaj.

IKEA PS 2017 IKEA PS 2017

Premierę kolekcji w Polsce promuje współpraca IKEA z zespołem Kroki i Bartem Pogodą, w ramach której powstał utwór i teledysk 'PS Freedom', który opowiada o wolności rozumianej jako życie po swojemu. 

Projekty, które nie kończą się powstaniem klasycznego filmu reklamowego, są zawsze dużym wyzwaniem. Tak też było w tym przypadku. Udało się nam połączyć trzy różne światy: design, muzykę oraz film. Ta wyjątkowa kolaboracja udowadnia, że nawet tak odrębne kategorie mogą się wzajemnie uzupełniać, tworząc jedną całość – komentuje reżyser.

Kroki to trzyosobowy skład, który w październiku 2016 zadebiutował na rynku albumem 'Stairs' oraz singlem 'Eyes' promującym to wydawnictwo. W swojej twórczości zespół umiejętnie łączy różne światy muzyczne - jazz, soul, indie rock i elektronikę. 

- Nietuzinkowa kolekcja wymaga równie niekonwencjonalnych metod prezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej kolaboracji. Styl muzyczny, jaki tworzy zespół Kroki, jest niestandardowy, dokładnie tak jak kolekcja PS 2017, będąca dziełem 17 projektantów z całego świata - komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Za koncept kreatywny dokumentu odpowiada agencja Kalicińscy.com, a produkcją zajęła się Fog Content Agency. Za całość działań PR odpowiada agencja Garden of Words, komunikację digitalową realizuje agencja Kalicińscy.com.

ikea