rynekmarka

IKEA wysyła do wiernych klientów wiadomości wyszyte haftem krzyżykowym

Członkowie IKEA FAMILY musieli być nieźle zdziwieni.

Agencja reklamowa Lida przygotowała niedawno oryginalną kampanię promocyjną IKEA. W październiku do członków klubu IKEA FAMILY z Wielkiej Brytanii wysłane zostały ręcznie wyszyte listy. Starannie wyhaftowane haftem krzyżykowym wiadomości stylizowane były na e-maile. Dlaczego?

Agencja uznała, że członkowie IKEA FAMILY poczują się bardziej docenieni, kiedy sklep zwróci się do nich bezpośrednio.

haft

Dodatkowo listy zawierały link, pod którym krył się kupon na 5 funtów do zrealizowania w sklepach IKEA. - Dostanie briefu 'wyślij e-mail bez adresu e-mail' było dla nas przyjemnością i dało nam swobodę stworzenia czegoś, co zademonstrowałoby zarówno wysoką wartość komunikacji listownej oraz wagę komunikacji elektronicznej – tłumaczy Jonathan Goodman z agencji Lida. Analogowe maile zaprojektowała Philippa Sidney. Następnie wykonano ich niemal 40 tys. i rozesłano do członków IKEA FAMILY.

Źródło: Digital Arts

katalog