media

Proza życia polskiej rodziny w nowej kampanii IKEA. To trzeba zobaczyć!

W tej reklamie nie znajdziemy informacji o nowych produktach IKEA. Kampanię szwedzkiej marki pt. '#jesiennezmiany' otwiera film dokumentalny o rodzinie Anastazji.

Zanim zobaczycie ten film, zastanówcie się, czy chcielibyście w reklamach oglądać sceny z codzienności zwykłej polskiej rodziny. Bez nachalnego przesłania, ale i bez efektów i poruszania konkretnego problemu. Jeśli uważacie, że taka promocja nie może przynieść pozytywnych rezultatów, to z pewnością zmienicie zdanie po zobaczeniu pierwszego filmu z nowej kampanii IKEA. Serię filmów dokumentalnych zatytułowanych #jesiennezmiany otwiera obraz 'Anastazja'.

Ten krótki film przedstawia historię zwyczajnej rodziny, w której wszyscy członkowie w napięciu czekają na narodziny nowego potomka. Rodzice, czyli Anastazja i Jakub, opowiadają w nim o swoich swoich zmaganiach, ale i swojej codzienności, dzięki której są oni szczęśliwi. To zwyczajny obraz rodziny, gdzie reklama jest jedynie tłem, ponieważ meble IKEA posłużyły jako wyposażenie mieszkania bohaterów.

Zbyt nudne i zwyczajne? Nic bardziej mylnego - okazuje się, że film już stał się hitem na portalach społecznościowych, gdzie każda dawka zwykłego, nieudawanego życia jest na wagę złota.

Czekamy na więcej takich reklam, gdzie produkt jest tylko punktem wyjścia do stworzenia przyjemniej i ciekawej historii.

Katalog IKEA 2017 Katalog IKEA 2017