rynekkulturamarka

Ta reklama może być lepsza niż niejeden film sensacyjny

Reklamy nie muszą być nudne, o czym przypomniało ponownie BMW, które po kilkunastu latach przerwy reaktywowało swoją filmową serię.

BMW Films zostało powołane do życia na początku XXI wieku. Seria ośmiu filmów powstała w latach 2001–2002, a za ich reżyserię odpowiedzialni byli m.in. Guy Ritchie, Ang Lee czy Alejandro González Iñárritu, a kierownictwo całości powierzono Davidowi Fincherowi. Główną rolę odgrywał natomiast Clive Owen. Projekt The Hire pochłonął prawie 25 milionów dolarów, jednak okazał się strzałem w dziesiątkę. Filmy wyświetlano ponad 100 milionów razy. Oprócz internetu były dostępne także na DVD, które były rozdawane w salonach, a BMW przez pewien czas uruchomiło nawet specjalny kanał telewizyjny. Rozgłos związany z tym projektem przełożył się na sprzedaż, która w samych Stanach Zjednoczonych wzrosła w 2002 roku o 17,2 proc.

Po czternastu latach BMW postanowiło reaktywować filmowy projekt.

W internecie kilka dni temu pojawił się materiał zapowiadający film pt. 'The Escape'. W głównej roli znów pojawił się Clive Owen oraz nowe BMW 5 G30, w projekcie wzięli udział także Dakota Fenning oraz Joe Bernthal. Reżyserią zajął się Neill Blomkamp mający na koncie m.in. 'Dystrykt 9' oraz 'Elizjum'. Premierę 11 minutowego działa zaplanowano na 23 października.

 Jak wyglądały wcześniejsze dzieła? Jeśli nie wiecie, sprawdźcie jeden z odcinków w reżyserii Guya Ritchiego z gościnnym udziałem Madonny.

  • kupnumer

Najnowszy numer F5 Print Edition 'Nowa Europa' jest poświęcony dominującym tendencjom w procesie budowy nowej, europejskiej tożsamości – uwzględniającej wpływy imigrantów z Afryki i Bliskiego Wschodu, jak również krajów byłego bloku wschodniego. Gorąco zachęcamy do lektury.

  • kupprenumarata