markamedia

Konkurencja z klasą - BMW świętuje setne urodziny, Mercedes dziękuje za 100 lat rywalizacji

Mercedes i Porsche wykupili reklamy, w których składają marce BMW szczere życzenia z okazji setnych urodzin. To się nazywa klasa!

Zdrowa konkurencja jest niezbędna do prawidłowego rozwoju rynku. Dobrze o tym wiedzą niemieccy giganci samochodów premium, czyli BMW, Mercedes, Porsche i Audi.

Fani tych marek na co dzień nie szczędzą sobie wzajemnych złośliwości, ale one same również lubią inteligentnie zagrać ze sobą za pomocą reklamy.

Na tym polu szczególnie folguje sobie dwójka rywali - Audi i BMW. Słynna wymiana billboardowych szachowych wyzwań to już klasyczny przykład.

bmw

Potrafiło być też mniej uprzejmie.

audi

Są jednak marki, które wolą konkurować z większą klasą.

Życzenia urodzinowe Mercedesa i Porsche dla kończącego 100 lat BMW, to szczere podziękowanie za ekscytującą rywalizację.

Opublikowana przez Porsche reklama zestawia ze sobą sportowe BMW i8 z napędem hybrydowym ze swoim koncepcyjnym Mission E, zaprezentowanym na ubiegłorocznych targach we Frankfurcie. Marka gratuluje BMW dotychczasowych osiągnięć, pokazując przy okazji co planuje na przyszłość. Mercedes postawił na większą prostotę - na pierwszym planie pokazany jest charakterystyczny grill BMW.

Mercedes nie odmówił sobie jednak małego prztyczka w nos, pisząc: 'Dzięki za 100 lat konkurencji' z dopiskiem 'Pierwszych 30 było nieco nudne'.

bmw
bmw

Jak samo BMW świętuje swoje specjalne urodziny?

Marka z Monachium zaprezentowała futurystyczny prototyp BMW vision next 100.

Według firmy przyszłość motoryzacji zostanie zdominowana przez wykorzystywanie technologii autonomicznych pojazdów. Dlatego koncepcyjny model nie tylko wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, ale również ma wyręczyć kierowcę - pasażera w...myśleniu.

Źródło: Techly

bmw
  • nowa belka