rynekmarka

IKEA otwiera w Polsce własne kawiarnie

IKEA Cafe to nowy koncept, który ma przekonać do szwedzkiej marki jeszcze więcej klientów. 

Zakupy w IKEA najczęściej łączą się z wizytą w firmowej restauracji lub w bistro, w których można się pokrzepić po wnętrzarskich łowach i przy okazji spróbować popularnych w Skandynawii przysmaków (m.in. klopsiki mięsne i tradycyjne hot dogi). Teraz szwedzka firma zaczyna otwierać w Polsce również własne kawiarnie (działają już w sklepach marki we Wrocławiu, w Łodzi i w Krakowie).

IKEA Cafe ma być  miejscem, w którym można spotkać się ze znajomymi lub w spokoju odpocząć przy filiżance kawy.

Oprócz różnego rodzaju kaw, w menu kawiarni można znaleźć też koktajle mleczne i owocowe, gorącą czekoladę, herbatę, świeżo wyciskane soki, a także słodkie desery, świeże sałatki, kanapki i wrapy. Według IKEA wszystkie serwowane kawy i herbaty posiadają certyfikat UTZ, niezależnej organizacji zrzeszającej rolników oraz firmy zaangażowane w odpowiedzialną uprawę i dostawy tych produktów.

IKEA Cafe, Kraków IKEA Cafe, Kraków

Mimo tego, że przestrzeń kawiarni jest z jednej strony zupełnie otwarta, naszym projektantom udało się stworzyć ciepłą, przytulną atmosferę. Wszystko to za sprawą połączenia typowo kawiarnianego wyposażenia z meblami i elementami dekoracyjnymi kojarzącymi się z domem – mówi Monika Faron-Bugajska, Specjalista ds. Marketingu w IKEA Kraków.

Mamy nadzieję, że IKEA Cafe przypadnie do gustu naszym klientom i w przyszłości spotkanie przy kawie w IKEA stanie się czymś tak naturalnym, jak klopsiki w naszej restauracji – dodaje przedstawicielka IKEA.

IKEA Cafe, Kraków IKEA Cafe, Kraków
redukcja