rynek

Stołek, który powinien się znaleźć w każdym domu

Jak zareklamować przyrząd do prawidłowego wypróżniania się? Wystarczy jednorożec, kolory tęczy, szczypta brokatu i barokowy kawaler.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że każdego dnia popełnia ten sam poważny błąd, który często ma wpływ na ich samopoczucie towarzyszące im już do końca dnia. I nie chodzi tu o niepełnowartościowe śniadanie czy niepohamowany odruch odpyskowania szefowi.

Okazuje się, że to, w jaki sposób siadamy na toalecie, może przyczynić się do szybszego i bardziej komfortowego załatwiania swoich potrzeb.

Z tej niewiedzy próbują wyciągać nas lekarze, ale rynek też jest czujny - już zaczęto wprowadzać produkty, dzięki którym będziemy pamiętać o prawidłowej postawie na ceramicznym tronie.

squatty potty

Od niedawna produkuje się specjalne podnóżki, dzięki którym nasze ciało ustawia się pod kątem 35 stopni. Jest to najodpowiedniejsza pozycja do wypróżniania się, ponieważ wówczas dochodzi do osiągnięcia odpowiedniego kąta odbytowo-odbytniczego. Siedząc z wyprostowanymi plecami, w sposób najbardziej 'cywilizowany' utrudniamy sobie codzienny rytuał toaletowy. Dlatego kucanie nie tylko zwiększa kąt odbytowo-odbytniczy, ale także rozluźnia mięśnie, co dodatkowo zapobiega występowaniu hemoroidów.

Jak jednak estetycznie ukazać cały proces prawidłowego wydalania? Można zaangażować do reklamy jednorożca i osadzić go w barokowej estetyce.

Zobaczcie, w jak uroczy sposób firma Squatty Potty reklamuje swój produkt. Można się z niego śmiać, ale uważamy, że ten niepozorny przedmiot może rzeczywiście odmienić niejeden człowieczy los. Cena za plastikowy stołek wynosi 20 dolarów, zaś bambusowy - 80.