rynekmarkamedia

Wesele w IKEA

Para blogerów zorganizuje część swojego wesela w sklepie IKEA na warszawskim Targówku. Co myślicie o takim pomyśle na ekonomiczne wesela?

Organizacja wesela to dziś spory wydatek. Według Haliny Kochalskiej ze Związku Firm Doradztwa Finansowego najtańsza wersja przyjęcia na 100 osób to koszt rzędu 20 tys. zł. Jeśli ktoś ma ochotę na bardziej wystawną imprezę, musi być gotowy wydać nawet 60 tys. zł. Para blogerów, Jakub Prószyński (Pijarukoksu) i Dorota Nowacka (Czechożydek), znalazła jednak dość oryginalny sposób na obniżenie tych wydatków. 

Zakochani wykorzystali swoją obecność w sieci i zmienili ślub w rodzaj internetowej kampanii reklamowej przygotowanej we współpracy z różnymi markami. 

Blogogody, bo tak nazywa się akcja, zostały podzielone na trzy etapy: dzień ślubu, imprezę dla znajomych oraz podróż poślubną. Do realizacji każdej z części para zaprosiła 'partnera biznesowego', jednym z nich jest IKEA, która pomoże organizacji obiadu dla rodziny.

Wesele w IKEA

- Gdy zaczęliśmy myśleć o tym jak z naszego ślubu zrobić coś niestandardowego, IKEA dość szybko pojawiła się jako skojarzenie nieszablonowych działań marketingowych. Na początku chcieliśmy, żeby obiad odbył się na terenie samego sklepu, jako część jednej z ekspozycji. Nietrudno jednak się domyślić, że byłoby to trudne do realizacji. Stanęło na tym, że stworzymy naszą ślubną strefę w obrębie restauracji IKEA - piszą Nowacka i Prószyński. Nietypowe przyjęcie weselne odbędzie się 3-go października w sklepie szwedzkiej marki na warszawskim Targówku. 

Na terenie sklepowej restauracji zaaranżowana zostanie specjalna przestrzeń dla gości, a kucharze IKEA przygotują obiad weselny (ciekawe czy będą klopsiki?).

- IKEA lubi zaskakiwać i jest otwarta na nowe, często niestandardowe projekty. Cieszymy się, że przyszła młoda para chce uczcić ten wyjątkowy dzień w sklepie IKEA. To dowód ogromnej sympatii do marki, tym bardziej jest nam miło, że jesteśmy częścią Blogogodów - komentuje Dyrektor Marketingu IKEA. Jak wam się podoba taki pomysł na ekonomiczny ślub?

Blogogody
'Drobne rzeczy nadają życiu smak' to hasło katalogu IKEA #2016. Firma skupia się w nim na kuchni, wspólnym przygotowywaniu posiłków, domowej uprawie roślin oraz na zrównoważonym rozwoju. 'Drobne rzeczy nadają życiu smak' to hasło katalogu IKEA #2016. Firma skupia się w nim na kuchni, wspólnym przygotowywaniu posiłków, domowej uprawie roślin oraz na zrównoważonym rozwoju.
Jedną z najciekawszych nowych kolekcji jest SITTNING obejmująca różne akcesoria stołowe, które mają pomóc nam we wspólnym celebrowaniu posiłków. Jedną z najciekawszych nowych kolekcji jest SITTNING obejmująca różne akcesoria stołowe, które mają pomóc nam we wspólnym celebrowaniu posiłków.
Jednym z elementów SITTNING jest podkładka 'Logged Out', zawierająca kieszeń na smartfona, która przeciwdziałać ciągłemu sprawdzaniu urządzenia w czasie posiłku. Jednym z elementów SITTNING jest podkładka 'Logged Out', zawierająca kieszeń na smartfona, która przeciwdziałać ciągłemu sprawdzaniu urządzenia w czasie posiłku.
Naturalny korek, drewno, płótno i suszona trawa morska to materiały, które zdominowały kolekcję SINNERLIG, zaprojektowaną przez świetną londyńską designerkę Ilsę Crawford. Naturalny korek, drewno, płótno i suszona trawa morska to materiały, które zdominowały kolekcję SINNERLIG, zaprojektowaną przez świetną londyńską designerkę Ilsę Crawford.
Kolekcja SINNERLIG, proj. Isle Crawford. Kolekcja SINNERLIG, proj. Isle Crawford.
W nowym katalogu IKEA kładzie nacisk na domową uprawę roślin, ziół i warzyw. W nowym katalogu IKEA kładzie nacisk na domową uprawę roślin, ziół i warzyw.
Ważnym elementem nowego katalogu IKEA są też akcesoria do samodzielnego przygotowywania przetworów. Ważnym elementem nowego katalogu IKEA są też akcesoria do samodzielnego przygotowywania przetworów.
  • belka