rynekmarkamedia

Wymyśl produkt przyszłości i wygraj płatny staż

Startujemy konkursem na produkty przyszłości! Na najbardziej kreatywnych uczestników czekają płatne staże w F5 i w Dragon Rouge. 

Od początku istnienia F5 nie chcemy jedynie opisywać współczesnej rzeczywistości, pokazując najnowsze trendy rynku i kultury, ale także inspirować do tworzenia czegoś nowego. Zgodnie z tym założeniem kilka lat temu ruszyliśmy z przedsięwzięciem 'F produkt'. W ramach tej inicjatywy różne polskie studia projektowe opracowywały pomysły na produkty, które nie istnieją, na podstawie przygotowanych przez nas briefów. Tak powstała m.in. koncepcja parasola słonecznego, którą możecie zobaczyć poniżej.

Słoneczny parasol

W tym roku postanowiliśmy odświeżyć formułę tego przedsięwzięcia w ramach konkursu 'Wymyśl produkt przyszłości'. Organizujemy go wspólnie z Dragon Rouge, międzynarodową firmą doradczą i projektową zajmującą się kreowaniem marek w kontekście strategii, innowacji i szeroko pojętego designu. W konkursie mogą uczestniczyć wszyscy, którzy mają głowy pełne pomysłów i chcą pracować w biznesie kreatywnym.

Lubisz wymyślać coś nowego? Zgłoś się koniecznie, nawet jeżeli nie masz zacięcia projektowego, bo w tym konkursie liczy się przede wszystkim pomysł. 

Na autorów najlepszych koncepcji czekają dwa płatne 3-miesięczne staże w F5 i w Dragon Rouge oraz warsztat design thinking, podczas którego pomysły zwycięzców i wyróżnionych zostaną zwizualizowane przez profesjonalnych projektantów. 

Joanna Rewaj, innovation expert, Dragon Rouge Joanna Rewaj, innovation expert, Dragon Rouge

Mówi się, że bez rozwoju ducha innowacyjności, Polacy będą skazani na coraz mniej satysfakcjonujące zajęcia. My wierzymy w polską kreatywność, w rozwój biznesu kreatywnego w Polsce i wspólnie z F5 próbujemy go rozwijać. Wyobraźnia to wielka kreatywna siła, a sama praca nad nowymi pomysłami jest wielką przygodą. Mamy nadzieję, że za 3 miesiące zobaczymy pomysły, które nas naprawdę olśnią.

Co zrobić, by zdobyć nagrody w konkursie? Wystarczy śledzić konto Dragon Rouge na F5, na którym przez najbliższe trzy miesiące będą się regularnie pojawiać kolejne briefy projektowe. Będziemy w nich opisywać zarówno ludzi, do których skierowane mają być produkty przyszłości oraz ich potrzeby i istotne trendy, jak również przykłady dostępnych już rozwiązań, które mogą być inspirujące (warto też przejrzeć posty Dragon Rouge z ostatniego półrocza, które są prawdziwą kopalnią wiedzy na temat brandingu). Zadaniem uczestników konkursu będzie wybranie najbardziej interesującego tematu (lub tematów) i przedstawienie własnej koncepcji produktowej lub usługowej w następującej formie: 

Nazwa (musi być chwytliwa i sprzedawać produkt);

Funkcjonalność (jak działa produkt?);

Użyteczność (dlaczego produkt odpowiada na realną potrzebę?); 

Opcjonalnie wizualizacja (wystarczy prosty szkic, schemat lub kolaż czy moodboard).

Odpowiedzi można wysyłać do końca marca na adres redakcja@fpiec.pl. Powodzenia!

  • Wymyśl produkt przyszłości