rynekmarka

Volvo z zakupami

Volvo testuje nową usługę, w ramach której dostarczy zakupy zrobione przez kierowców bezpośrednio do ich samochodów.

Właściciele Volvo lubiący robić zakupy przez Internet, być może już niedługo będą mogli skorzystać z nowej usługi świadczonej przez Volvo w ramach Volvo on Call oraz Sensus Connect. Volvo wyśle kurierów, którzy sami zlokalizują znajdujący się na mieście samochód i otworzą go specjalnym kluczykiem, który ulega deaktywacji po tym, jak kurier włoży zakupy do środka i zamknie samochód. Oczywiście nie każdy by chciał, aby do jego auta miały dostęp osoby trzecie, Volvo jednak przekonuje, że po zakończeniu programu pilotażowego, 92 proc. uczestniczących wyraziło się pozytywnie o nowej usłudze i zaakceptowało ją bez większych zastrzeżeń. Wielu z nich stwierdziło, że to zdecydowanie bardziej wygodne, niż zamawianie zakupów do domu. Dzięki aplikacji mobilnej, użytkownicy mogą śledzić w czasie rzeczywistym jaki jest status przesyłki i gdzie dokładnie się ona znajduje. Czas pokaże, czy usługa stanie się popularna wśród kierowców Volvo. Niewątpliwie plusem usługi jest to, że można zrobić zakupy, które zostaną dostarczone w godzinach pracy, kiedy samochód stoi na parkingu, nie czekając specjalnie na ich odbiór w domu.

Volvo
Volvo